Poštovani putnici, korisnici usluga turističke agencije TRANŠPED TOURS molimo Vas da pročitate i proučite:
OPŠTE USLOVE PUTOVANJA
Poznavanje odredbi ovih uslova doprinosi izbegavanju svih eventualnih nesuglasica i nesporazuma koji mogu nastati izmedju dve ugovorne strane, Vas kao korisnika naših usluga i nas kao davaoce usluga.
OPŠTE USLOVE PUTOVANJA možete preuzeti ovde → pdf
Agencija TRANŠPED TOURS d.o.o Beograd, poseduje depozit i garanciju putovanja u slučaju insolventnosti i naknade štete.
U skladu sa odredbama Zakonu o turizmu, Organizator ima depozit u visini od 2.000 eura i garanciju putovanja za kategoriju licence A u visini od 30.000 eura kojom se za slučaj A) insolventnosti Organizatora putovanja obezbeđuju: 1. troškovi nužnog smeštaja, ishrane i povratka Putnika sa putovanja u mesto polaska u zemlji i inostranstvu, 2. potraživanja uplaćenih sredstava Putnika po osnovu Ugovora o turističkom putovanju, koje Organizator putovanja nije realizovao, 3. potraživanja uplaćenih sredstava Putnika u slučaju otkaza putovanja od strane Putnika, u skladu sa Opštim uslovima putovanja, 4. potraživanja razlike između uplaćenih sredstava po osnovu Ugovora o turističkom putovanju i sredstava sniženih srazmerno neizvršenju ili nepotpunom izvršenju usluga obuhvaćenih Programom putovanja i za slučaj; B) naknade štete obezbeđuje naknada štete, koja se prouzrokuje Putniku neispunjenjem, delimičnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obaveza Organizatora putovanja, koje su određene Opštim uslovima i Programom putovanja: 1. za potraživanje uplaćenih sredstava Putnika po osnovu Ugovora o turističkom putovanju koje Organizator putovanja nije realizovao i 2. za potraživanje razlike između uplaćenih sredstava po osnovu Ugovora o turističkom putovanju i sredstava sniženih srazmerno neizvršenju ili nepotpunom izvršenju usluga obuhvaćenih Programom putovanja. Period pokrića Garancije putovanja je od datuma njenog izdavanja pa do završetka turističkog putovanja, odnosno do povratka Putnika na ugovoreno odredište.
Garancija po Polisi osiguranja garancija putovanja broj: 470000057976 od 20.10.2023. godine, važi od 01.10.2023. do 30.09.2024. godine. Garancija putovanja se aktivira bez odlaganja, odnosno u roku od 14 dana od dana nastanka osiguranog slučaja, kod društva za osiguranje TRIGLAV OSIGURANJE a.d.o Beograd, broj telefona +381113305100, broj telefaksa: +381 11 3122420, email adresa: office@triglav.rs, pisanim putem ili telegramom na adresu TRIGLAV OSIGURANJE a.d.o Beograd, Milutina Milankovića 7a, ili na email: office@triglav.rs.
(Putnik svoja prava za naknadu štete ostvaruje na osnovu pravnosnažne i izvršne sudske presude, odnosno odluke arbitražnog suda ili drugog vansudskog rešenja potrošačkog spora, u skladu sa ovim Opštim uslovima i Opštim uslovima YUTE.)
|
Ovom garancijom putovanja za slučaj insolventnosti se obezbeđuju:
- troškovi nužnog smeštaja, ishrane i povratka putnika sa putovanja u zemlji i inostranstvu u mesto polaska;
- potraživanja uplaćenih sredstava putnika po osnovu ugovora o turističkom putovanju, koje organizator putovanja nije realizovao;
- potraživanja uplaćenih sredstava putnika, u slučaju otkaza putovanja od strane putnika, u skladu sa opštim uslovima putovanja;
- potraživanja razlike između ugovorene cene putovanja i cene putovanja snižene srazmerno neizvršenju ili nepotpunom izvršenju usluga usluga obuhvaćenih programom putovanja.
Garancijom putovanja radi naknade štete obezbeđuje se naknada štete koja je prouzrokovana putniku neispunjenjem, delimičnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obaveza organizatora putovanja, koje su određene opštim uslovima i programom putovanja i to naknada:
- potraživanja uplaćenih sredstava putnika po osnovu ugovora o turističkom putovanju, koje osiguranik nije realizovao;
- potraživanja razlike između ugovorene cene putovanja i cene putovanja snižene srazmerno neizvršenju ili nepotpunom izvršenju usluga obuhvaćenih programom putovanja.
Period pokrića garancije putovanja je od datuma njenog izdavanja pa do završetka turističkog putovanja, odnosno do povratka putnika na ugovoreno odredište.
Garancija putovanja za slučaj insolventnoosti organizatora putovanja i za slučaj nadoknade štete koja se prouzrokuje putniku neispunjavanjem, delimičnim ispunjavanjem ili neurednim ispunjavanjem obaveza putovanja koje su određene opštim uslovima putovanja se aktivira kod organizatora putovanja - turističke agencije TRANŠPED TOURS a na osnovu pravosnažne sudske presude.
|
Garancija putovanja se aktivira u roku od 14 dana posle nastanka osiguranog slučaja, pisanim putem ili telegramom. Potrebno je da putnik navede broj ugovora i mesto putovanja, imena putnika, adresu ili broj telefona preko kojih ih osiguravač može kontaktirati, kao i sve podatke i dokaze koji su potrebni za utvrđivanje uzroka, obima i visine štete.
Potvrda garancije je sastavni deo Ugovora o putovanju. Potpisivanjem ugovora o putovanju, putnik potvrđuje da mu je uručena potvrda garancije putovanja i da u celosti prihvata posebne uslove „DDOR Novi Sad“. Potvrda se odnosi na sve putnike koji su obuhvaćeni ugovorom o putovanju pod navedenim brojem.
|